W piątek, 11 lipca, w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim odbyło się spotkanie poświęcone ocenie stanu bezpieczeństwa meczów piłkarskich na stadionach województwa mazowieckiego. Było to spotkanie podsumowujące rundę wiosenna sezonu 2013/2014.

Podczas spotkania głos zabierali kolejno:

– Wojewoda Mazowiecki
– Komendant Stołeczny Policji
– Mazowiecki Komendant Wojewódzki Policji
– Mazowiecki Komendant Wojewódzki Straży Pożarnej
– Przedstawiciel Mazowieckiego Związku Piłki Nożnej
– Przedstawiciel Straży Ochrony Kolei
– Przedstawiciel organu jednostki samorządu terytorialnego
– Przedstawiciel Klubu Pogoń Siedlce
– Przedstawiciel PL 2012

Szczegółowe dane pokazały, że poziom bezpieczeństwa na stadionach jest coraz wyższy. Uczestnicy mogli wymienić się opiniami, zweryfikować już wprowadzone praktyki i wyciągnąć z nich wnioski.

Na spotkaniu przyjęto “Regulamin przeprowadzania meczów piłkarskich niebędących imprezami masowymi”. Jak tylko zostanie upubliczniona jego treść, natychmiast o tym poinformujemy. Regulamin ten będzie odnosił się do części spotkań rozgrywanych na naszym obiekcie.

fot. mazowieckie.pl

Odsłony: 87

Dodaj komentarz